--%>
هیدر
پنل ورود ورود
نام کاربری :
رمزعبور :
هیدر
FA EN
پنل ورود ورود
نام کاربری :
رمزعبور :
هیدر\

رئیس فدراسیون شیعیان آلمان و مسئول گفت وگوی بین ادیان مرکز اسلامی هامبورگ

اردبیل ظرفیت رونق گردشگری مذهبی را دارد

نویسنده : روابط عمومی 1401/05/04
گردشگری
390 0

رئیس فدراسیون شیعیان آلمان و مسئول گفت و گوی بین ادیان مرکز اسلامی هامبورگ گفت: «با توجه به تعدد بناهای مذهبی در استان اردبیل، این استان ظرفیت رونق گردشگری مذهبی را دارد»

به‌گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل، سیدمحمد هادی آل‌حسینی در بازدید از بقعه جهانی شيخ صفی‌الدین اردبیلی و موزه باستان‌شناسی اردبیل اظهار کرد: «با توجه به وجود بقعه جهانی شیخ صفی‌الدین اردبیلی در این استان که ظرفیتی بزرگ به شمار می‌رود و نیز بناها و فضاهای مذهبی موجود در این منطقه، می‌توان زمینه برای رونق گردشگری مذهبی را در این استان فراهم کرد.»

کارآفرین و مدرس حوزه‌های سرمایه‌گذاری با اشاره به ظرفیت‌های اردبیل در بخش صنایع‌دستی با قول مساعد برای پیگیری صادرات صنایع‌دستی از استان بیان کرد: «تولیدات صنعتگران اردبیلی به ویژه در بخش تولیدات داری قابلیت صادرات به کشورهای اروپایی را دارد که در این زمینه تلاش لازم را انجام خواهیم داد.»

محمدرضا شایقی رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان اردبیل نیز در این بازدید گفت: «با توجه به اینکه صنایع‌دستی تولیدشده توسط صنعتگران اردبیلی تمامی مولفه‌های لازم برای صادرات را دارند، انتظار می‌رود این مهم جزو اولویت‌های پیگیری رئیس فدراسیون شیعیان آلمان و مسئول  گفت‌وگوی بین ادیان مرکز اسلامی هامبورگ قرار گیرد.»

او ظرفیت‌های استان اردبیل را در بخش گردشگری بی‌نظیر برشمرد و گفت: «اردبیل در بخش گردشگری مذهبی بناها و فضاهای زیادی دارد که انتظار می‌رود این ظرفیت‌های به ویژه برای شیعیان آلمان اطلاع‌رسانی شود تا شاهد حضور هر چه بیشتر گردشگران مذهبی از این کشور در استان باشیم.»  

نادر فلاحیگردشگری مذهبیصنایع دستیشیخ صفی الدیناستان اردبیل

شماره تلفن : 4533234050

فکس : 4533232986

ایمیل : mirasardabil[at]gmail.cim

آدرس : اردبیل ،بزرگراه شهدا،حدفاصل فلکه ججین وپل علی آباد ;کدپستی5613951851

©   CopyRight 2016

تمامی حقوق برای اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل

آخرین بروز رسانی : 1402/07/05        Brandidea