پنل ورود ورود
نام کاربری :
رمزعبور :
از نو
 
تغییر رنگ پس زمینه
 
 
 
 
 
 
 
قلم
تغییر نوع قلم
1- نازنین
2- نسیم
3- یکان
4- کودک
5- Tahoma
6- Arial
سایز
A
A
A
A
A
A
A
FA
EN
هیدر
هیدر
هیدر

رسانه ها در معرفی جاذبه های گردشگری اردبیل مشارکت کنند

نویسنده : روابط عمومی 1398/05/19
گردشگری
35 0

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل از برنامه‌ریزی جهت معرفی جاذبه‌های گردشگری این استان در سرویس‌های بین‌المللی خبرگزاری‌ها خبر داد و خواستار مشارکت رسانه ها شد

به گزارش روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل، نادر فلاحی با حضور در دفتر خبرگزاری تسنیم در اردبیل و تبریک روز خبرنگار اظهار داشت: موفقیت ما در حوزه‌های مختلف مرهون حمایت رسانه‌ها است.

وی با تاکید به رشد سفر گردشگران به اردبیل در پی معرفی و تبلیغ جاذبه‌ها تصریح کرد: این مهم به دلیل تعامل مطلوب رسانه‌ها با میراث فرهنگی استان حاصل شده و توانستیم از ظرفیت رسانه‌ها جهت معرفی جاذبه‌ها و ایجاد حساسیت در سایر دستگاه‌های اجرایی بهره گیریم.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان با تاکید به اینکه در این مرحله نیازمند معرفی جاذبه‌ها در سطح بین المللی هستیم، افزود: لازم است خبرگزاری‌ها تهمیداتی برای معرفی جاذبه‌ها در سرویس‌های بین‌المللی فراهم سازند.

فلاحی اظهار کرد: علاوه بر این لازم است استان‌هایی به عنوان استان‌های هدف جذب گردشگر در نظر گرفته شده و جاذبه‌های استان با کمک رسانه‌ها در این استان‌ها معرفی شود.

وی خواستار مشارکت رسانه‌ها در آموزش و فرهنگ سازی عمومی به ویژه حوزه گردشگری، نظارت عمومی و نحوه برخورد با گردشگران، تشویق سرمایه‌گذاران و معرفی سرمایه‌گذاری‌های موفق شد.

فلاحی با تاکید به اینکه بیش از دو هزار جاذبه طبیعی، تاریخی، فرهنگی و مذهبی در این استان وجود دارد، تصریح کرد: گستره جاذبه‌ها با اقدامات صورت گرفته رو به رشد بوده و امروز اردبیل توانسته پاسخگوی تمامی سلایق گردشگری باشد.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان بخشی از عملکرد رسانه‌ها را انعکاس مطالبات مردمی دانست و گفت: این اقدام نیک موجب شد تا ما در جریان مهمترین مطالبات مردمی قرار گرفته و اولویت پروژه‌ها و برنامه‌ها را نیز بر همین اساس تعریف کنیم.

وی افزود: کسب رتبه نخست روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل در بین روابط عمومی‌های ادارات استانی خود بیانگر علاقه‌مندی این مجموعه به تعامل با رسانه‌ها است.

روز خبرنگار

به گزارش روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل، نادر فلاحی با حضور در دفتر خبرگزاری تسنیم در اردبیل و تبریک روز خبرنگار اظهار داشت: موفقیت ما در حوزه‌های مختلف مرهون حمایت رسانه‌ها است.

وی با تاکید به رشد سفر گردشگران به اردبیل در پی معرفی و تبلیغ جاذبه‌ها تصریح کرد: این مهم به دلیل تعامل مطلوب رسانه‌ها با میراث فرهنگی استان حاصل شده و توانستیم از ظرفیت رسانه‌ها جهت معرفی جاذبه‌ها و ایجاد حساسیت در سایر دستگاه‌های اجرایی بهره گیریم.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان با تاکید به اینکه در این مرحله نیازمند معرفی جاذبه‌ها در سطح بین المللی هستیم، افزود: لازم است خبرگزاری‌ها تهمیداتی برای معرفی جاذبه‌ها در سرویس‌های بین‌المللی فراهم سازند.

فلاحی اظهار کرد: علاوه بر این لازم است استان‌هایی به عنوان استان‌های هدف جذب گردشگر در نظر گرفته شده و جاذبه‌های استان با کمک رسانه‌ها در این استان‌ها معرفی شود.

وی خواستار مشارکت رسانه‌ها در آموزش و فرهنگ سازی عمومی به ویژه حوزه گردشگری، نظارت عمومی و نحوه برخورد با گردشگران، تشویق سرمایه‌گذاران و معرفی سرمایه‌گذاری‌های موفق شد.

فلاحی با تاکید به اینکه بیش از دو هزار جاذبه طبیعی، تاریخی، فرهنگی و مذهبی در این استان وجود دارد، تصریح کرد: گستره جاذبه‌ها با اقدامات صورت گرفته رو به رشد بوده و امروز اردبیل توانسته پاسخگوی تمامی سلایق گردشگری باشد.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان بخشی از عملکرد رسانه‌ها را انعکاس مطالبات مردمی دانست و گفت: این اقدام نیک موجب شد تا ما در جریان مهمترین مطالبات مردمی قرار گرفته و اولویت پروژه‌ها و برنامه‌ها را نیز بر همین اساس تعریف کنیم.

وی افزود: کسب رتبه نخست روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل در بین روابط عمومی‌های ادارات استانی خود بیانگر علاقه‌مندی این مجموعه به تعامل با رسانه‌ها است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل، نادر فلاحی با حضور در دفتر خبرگزاری تسنیم در اردبیل و تبریک روز خبرنگار اظهار داشت: موفقیت ما در حوزه‌های مختلف مرهون حمایت رسانه‌ها است.

وی با تاکید به رشد سفر گردشگران به اردبیل در پی معرفی و تبلیغ جاذبه‌ها تصریح کرد: این مهم به دلیل تعامل مطلوب رسانه‌ها با میراث فرهنگی استان حاصل شده و توانستیم از ظرفیت رسانه‌ها جهت معرفی جاذبه‌ها و ایجاد حساسیت در سایر دستگاه‌های اجرایی بهره گیریم.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان با تاکید به اینکه در این مرحله نیازمند معرفی جاذبه‌ها در سطح بین المللی هستیم، افزود: لازم است خبرگزاری‌ها تهمیداتی برای معرفی جاذبه‌ها در سرویس‌های بین‌المللی فراهم سازند.

فلاحی اظهار کرد: علاوه بر این لازم است استان‌هایی به عنوان استان‌های هدف جذب گردشگر در نظر گرفته شده و جاذبه‌های استان با کمک رسانه‌ها در این استان‌ها معرفی شود.

وی خواستار مشارکت رسانه‌ها در آموزش و فرهنگ سازی عمومی به ویژه حوزه گردشگری، نظارت عمومی و نحوه برخورد با گردشگران، تشویق سرمایه‌گذاران و معرفی سرمایه‌گذاری‌های موفق شد.

فلاحی با تاکید به اینکه بیش از دو هزار جاذبه طبیعی، تاریخی، فرهنگی و مذهبی در این استان وجود دارد، تصریح کرد: گستره جاذبه‌ها با اقدامات صورت گرفته رو به رشد بوده و امروز اردبیل توانسته پاسخگوی تمامی سلایق گردشگری باشد.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان بخشی از عملکرد رسانه‌ها را انعکاس مطالبات مردمی دانست و گفت: این اقدام نیک موجب شد تا ما در جریان مهمترین مطالبات مردمی قرار گرفته و اولویت پروژه‌ها و برنامه‌ها را نیز بر همین اساس تعریف کنیم.

وی افزود: کسب رتبه نخست روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل در بین روابط عمومی‌های ادارات استانی خود بیانگر علاقه‌مندی این مجموعه به تعامل با رسانه‌ها است.

روابط عمومی
Date published: 12:00
10 / 10ScaleMaximum stars

به گزارش روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل، نادر فلاحی با حضور در دفتر خبرگزاری تسنیم در اردبیل و تبریک روز خبرنگار اظهار داشت: موفقیت ما در حوزه‌های مختلف مرهون حمایت رسانه‌ها است.

وی با تاکید به رشد سفر گردشگران به اردبیل در پی معرفی و تبلیغ جاذبه‌ها تصریح کرد: این مهم به دلیل تعامل مطلوب رسانه‌ها با میراث فرهنگی استان حاصل شده و توانستیم از ظرفیت رسانه‌ها جهت معرفی جاذبه‌ها و ایجاد حساسیت در سایر دستگاه‌های اجرایی بهره گیریم.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان با تاکید به اینکه در این مرحله نیازمند معرفی جاذبه‌ها در سطح بین المللی هستیم، افزود: لازم است خبرگزاری‌ها تهمیداتی برای معرفی جاذبه‌ها در سرویس‌های بین‌المللی فراهم سازند.

فلاحی اظهار کرد: علاوه بر این لازم است استان‌هایی به عنوان استان‌های هدف جذب گردشگر در نظر گرفته شده و جاذبه‌های استان با کمک رسانه‌ها در این استان‌ها معرفی شود.

وی خواستار مشارکت رسانه‌ها در آموزش و فرهنگ سازی عمومی به ویژه حوزه گردشگری، نظارت عمومی و نحوه برخورد با گردشگران، تشویق سرمایه‌گذاران و معرفی سرمایه‌گذاری‌های موفق شد.

فلاحی با تاکید به اینکه بیش از دو هزار جاذبه طبیعی، تاریخی، فرهنگی و مذهبی در این استان وجود دارد، تصریح کرد: گستره جاذبه‌ها با اقدامات صورت گرفته رو به رشد بوده و امروز اردبیل توانسته پاسخگوی تمامی سلایق گردشگری باشد.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان بخشی از عملکرد رسانه‌ها را انعکاس مطالبات مردمی دانست و گفت: این اقدام نیک موجب شد تا ما در جریان مهمترین مطالبات مردمی قرار گرفته و اولویت پروژه‌ها و برنامه‌ها را نیز بر همین اساس تعریف کنیم.

وی افزود: کسب رتبه نخست روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل در بین روابط عمومی‌های ادارات استانی خود بیانگر علاقه‌مندی این مجموعه به تعامل با رسانه‌ها است.

Starts: 05-19-1398
Ends: Duration:
P.O. Box:
Ardabil,
Iran

شماره تلفن : 4533234050

فکس : 4533232986

ایمیل : mirasardabil[at]gmail.cim

آدرس : اردبیل ،بزرگراه شهدا،حدفاصل فلکه ججین وپل علی آباد ;کدپستی5613951851

©   Copy Right 2016

تمامی حقوق برای اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل

آخرین بروز رسانی : 1398/05/28        IPRasa