پنل ورود ورود
نام کاربری :
رمزعبور :
از نو
 
تغییر رنگ پس زمینه
 
 
 
 
 
 
 
قلم
تغییر نوع قلم
1- نازنین
2- نسیم
3- یکان
4- کودک
5- Tahoma
6- Arial
سایز
A
A
A
A
A
A
A
FA
EN
هیدر
هیدر
هیدر

مدیر کل میراث فرهنگی استان اردبیل مطرح کرد

نظارت برتاسیسات گردشگری در بستر خدمات الکترونیکی

نویسنده : روابط عمومی 1397/12/20
گردشگری
40 0

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل از نظارت ویژه بر روند نظارت بر تاسیسات گردشگری این استان در بستر خدمات الکترونیکی خبر داد

به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل، نادر فلاحی ظهر دوشنبه در جلسه کارگروه توسعه مدیریت اداره کل تصریح کرد: رعایت استانداردهای مناسب سازی ساختمان ها در تمامی تاسیسات 19 گانه گردشگری به جد رصد می شود.

او با یادآوری نظارت و بازرسی بر روند مناسب سازی در سال های اخیر گفت: این مهم با هدف ارائه خدمات کیفی و پاسخ به نیاز جانبازان، معلولان و سالمندان مورد توجه قرار گرفته است.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان تاکید کرد: علاوه بر این با هدف تسهیل دریافت خدمات و کاهش بار مراجعات حضوی به ویژه برای معلولان، میز الکترونیک اداره کل به صورت الکترونیک خدمات ارائه می کند.

فلاحی با بیان اینکه در چنین وضعیتی بسیاری از خدمات بدون مراجعه به اداره کل قابل دریافت است، ادامه داد: همچنین ایجاد رمپ و بهسازی ساختمان های اداری مورد توجه بوده تا معلولان به سادگی قادر به مراجعه به ادارات و طبقات مختلف شوند.

او  به اطلاع رسانی خدمات اداره کل در ساختمان مرکزی اشاره و تصریح کرد: با توجه به گستره فعالیت های اداره کل و در نتیجه گستره مخاطبان و مشتریان این مجموعه تکریم ارباب رجوع و پاسخ به نیاز گروه های مختلف مورد تاکید است.



به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل، نادر فلاحی ظهر دوشنبه در جلسه کارگروه توسعه مدیریت اداره کل تصریح کرد: رعایت استانداردهای مناسب سازی ساختمان ها در تمامی تاسیسات 19 گانه گردشگری به جد رصد می شود.

او با یادآوری نظارت و بازرسی بر روند مناسب سازی در سال های اخیر گفت: این مهم با هدف ارائه خدمات کیفی و پاسخ به نیاز جانبازان، معلولان و سالمندان مورد توجه قرار گرفته است.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان تاکید کرد: علاوه بر این با هدف تسهیل دریافت خدمات و کاهش بار مراجعات حضوی به ویژه برای معلولان، میز الکترونیک اداره کل به صورت الکترونیک خدمات ارائه می کند.

فلاحی با بیان اینکه در چنین وضعیتی بسیاری از خدمات بدون مراجعه به اداره کل قابل دریافت است، ادامه داد: همچنین ایجاد رمپ و بهسازی ساختمان های اداری مورد توجه بوده تا معلولان به سادگی قادر به مراجعه به ادارات و طبقات مختلف شوند.

او  به اطلاع رسانی خدمات اداره کل در ساختمان مرکزی اشاره و تصریح کرد: با توجه به گستره فعالیت های اداره کل و در نتیجه گستره مخاطبان و مشتریان این مجموعه تکریم ارباب رجوع و پاسخ به نیاز گروه های مختلف مورد تاکید است.

به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل، نادر فلاحی ظهر دوشنبه در جلسه کارگروه توسعه مدیریت اداره کل تصریح کرد: رعایت استانداردهای مناسب سازی ساختمان ها در تمامی تاسیسات 19 گانه گردشگری به جد رصد می شود.

او با یادآوری نظارت و بازرسی بر روند مناسب سازی در سال های اخیر گفت: این مهم با هدف ارائه خدمات کیفی و پاسخ به نیاز جانبازان، معلولان و سالمندان مورد توجه قرار گرفته است.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان تاکید کرد: علاوه بر این با هدف تسهیل دریافت خدمات و کاهش بار مراجعات حضوی به ویژه برای معلولان، میز الکترونیک اداره کل به صورت الکترونیک خدمات ارائه می کند.

فلاحی با بیان اینکه در چنین وضعیتی بسیاری از خدمات بدون مراجعه به اداره کل قابل دریافت است، ادامه داد: همچنین ایجاد رمپ و بهسازی ساختمان های اداری مورد توجه بوده تا معلولان به سادگی قادر به مراجعه به ادارات و طبقات مختلف شوند.

او  به اطلاع رسانی خدمات اداره کل در ساختمان مرکزی اشاره و تصریح کرد: با توجه به گستره فعالیت های اداره کل و در نتیجه گستره مخاطبان و مشتریان این مجموعه تکریم ارباب رجوع و پاسخ به نیاز گروه های مختلف مورد تاکید است.

روابط عمومی
Date published: 12:00
10 / 10ScaleMaximum stars

به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل، نادر فلاحی ظهر دوشنبه در جلسه کارگروه توسعه مدیریت اداره کل تصریح کرد: رعایت استانداردهای مناسب سازی ساختمان ها در تمامی تاسیسات 19 گانه گردشگری به جد رصد می شود.

او با یادآوری نظارت و بازرسی بر روند مناسب سازی در سال های اخیر گفت: این مهم با هدف ارائه خدمات کیفی و پاسخ به نیاز جانبازان، معلولان و سالمندان مورد توجه قرار گرفته است.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان تاکید کرد: علاوه بر این با هدف تسهیل دریافت خدمات و کاهش بار مراجعات حضوی به ویژه برای معلولان، میز الکترونیک اداره کل به صورت الکترونیک خدمات ارائه می کند.

فلاحی با بیان اینکه در چنین وضعیتی بسیاری از خدمات بدون مراجعه به اداره کل قابل دریافت است، ادامه داد: همچنین ایجاد رمپ و بهسازی ساختمان های اداری مورد توجه بوده تا معلولان به سادگی قادر به مراجعه به ادارات و طبقات مختلف شوند.

او  به اطلاع رسانی خدمات اداره کل در ساختمان مرکزی اشاره و تصریح کرد: با توجه به گستره فعالیت های اداره کل و در نتیجه گستره مخاطبان و مشتریان این مجموعه تکریم ارباب رجوع و پاسخ به نیاز گروه های مختلف مورد تاکید است.

Starts: 12-20-1397
Ends: Duration:
P.O. Box:
Ardabil,
Iran

شماره تلفن : 4533234050

فکس : 4533232986

ایمیل : mirasardabil[at]gmail.cim

آدرس : اردبیل ،بزرگراه شهدا،حدفاصل فلکه ججین وپل علی آباد ;کدپستی5613951851

©   Copy Right 2016

تمامی حقوق برای اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل

آخرین بروز رسانی : 1397/12/28        IPRasa