پنل ورود ورود
نام کاربری :
رمزعبور :
از نو
 
تغییر رنگ پس زمینه
 
 
 
 
 
 
 
قلم
تغییر نوع قلم
1- نازنین
2- نسیم
3- یکان
4- کودک
5- Tahoma
6- Arial
سایز
A
A
A
A
A
A
A
FA
EN
هیدر
هیدر
هیدر

مدیر کل میراث فرهنگی اردبیل مطرح کرد؛

رسانه ها سفیران توسعه گردگشری استان اردبیل

نویسنده : روابط عمومی 1397/09/12
گردشگری
46 0

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل گفت: نیازمند همکاری رسانه‌ها به عنوان سفیران توسعه گردشگری استان اردبیل هستیم

به گزارش مرکز روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل، نادر فلاحی صبح دوشنبه با اشاره به نقش موثر رسانه‌ها به ویژه تلویزیون  در تحقق شعار زمستان بیدار و خروج گردشگری استان از حالت فصلی، تصریح کرد: معرفی جاذبه‌ها، آموزش و فرهنگ‌سازی  برای جوامع هدف از جمله فعالین صنعت گردشگری و مردم جزء اصلی‌ترین وظایف رسانه‌ها به شمار می‌رود.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل ادامه داد: وقتی استان اردبیل به عنوان مقصد گردشگری برای مسافران داخلی و خارجی معرفی می‌شود باید زیرساخت‌های لازم از جمله زیرساخت‌های فرهنگی در این حوزه تقویت شود.

فلاحی با اشاره به اینکه رسانه‌ها تاثیر بسیار مهمی در جهت‌دهی درست به افکار عمومی دارند، اضافه کرد: مردم باید به این باور برسند که توسعه گردشگری می‌تواند منجر به توسعه اقتصادی استان و افزایش درآمد مردم استان شود.

او با تاکید بر ظرفیت‌های استان در حوزه‌های مختلف میراث فرهنگی و طبیعی بیان کرد: بسیاری از این قابلیت‌ها برای ۶ ماهه دوم سال است که باید به آن توجه شود.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل، گفت: گردشگری سلامت به عنوان یکی از پرسودترین بخش‌های این صنعت قابلیت رشد و پیشرفت در شمال استان دارد که این امر به سبب وجود اتباع آذری و مراجعه متداوم آنها برای مداوا باید مورد توجه قرار گیرد.

فلاحی تاکید کرد: تلویزیون، رادیو، مطبوعات و فضای مجازی باید ظرفیت و قابلیت‌های استان را برای مخاطبان و گردشگران داخلی و خارجی نشان دهند.

او افزود: صدا و سیما به عنوان رسانه مادر نقش بسیار فزاینده و تاثیرگذاری در ایجاد این موج برای جذب گردشگران دارد که در این زمینه نیز درخواست‌هایی از این رسانه تاثیرگذار داریم.

سفیران گردشگری

به گزارش مرکز روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل، نادر فلاحی صبح دوشنبه با اشاره به نقش موثر رسانه‌ها به ویژه تلویزیون  در تحقق شعار زمستان بیدار و خروج گردشگری استان از حالت فصلی، تصریح کرد: معرفی جاذبه‌ها، آموزش و فرهنگ‌سازی  برای جوامع هدف از جمله فعالین صنعت گردشگری و مردم جزء اصلی‌ترین وظایف رسانه‌ها به شمار می‌رود.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل ادامه داد: وقتی استان اردبیل به عنوان مقصد گردشگری برای مسافران داخلی و خارجی معرفی می‌شود باید زیرساخت‌های لازم از جمله زیرساخت‌های فرهنگی در این حوزه تقویت شود.

فلاحی با اشاره به اینکه رسانه‌ها تاثیر بسیار مهمی در جهت‌دهی درست به افکار عمومی دارند، اضافه کرد: مردم باید به این باور برسند که توسعه گردشگری می‌تواند منجر به توسعه اقتصادی استان و افزایش درآمد مردم استان شود.

او با تاکید بر ظرفیت‌های استان در حوزه‌های مختلف میراث فرهنگی و طبیعی بیان کرد: بسیاری از این قابلیت‌ها برای ۶ ماهه دوم سال است که باید به آن توجه شود.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل، گفت: گردشگری سلامت به عنوان یکی از پرسودترین بخش‌های این صنعت قابلیت رشد و پیشرفت در شمال استان دارد که این امر به سبب وجود اتباع آذری و مراجعه متداوم آنها برای مداوا باید مورد توجه قرار گیرد.

فلاحی تاکید کرد: تلویزیون، رادیو، مطبوعات و فضای مجازی باید ظرفیت و قابلیت‌های استان را برای مخاطبان و گردشگران داخلی و خارجی نشان دهند.

او افزود: صدا و سیما به عنوان رسانه مادر نقش بسیار فزاینده و تاثیرگذاری در ایجاد این موج برای جذب گردشگران دارد که در این زمینه نیز درخواست‌هایی از این رسانه تاثیرگذار داریم.

به گزارش مرکز روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل، نادر فلاحی صبح دوشنبه با اشاره به نقش موثر رسانه‌ها به ویژه تلویزیون  در تحقق شعار زمستان بیدار و خروج گردشگری استان از حالت فصلی، تصریح کرد: معرفی جاذبه‌ها، آموزش و فرهنگ‌سازی  برای جوامع هدف از جمله فعالین صنعت گردشگری و مردم جزء اصلی‌ترین وظایف رسانه‌ها به شمار می‌رود.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل ادامه داد: وقتی استان اردبیل به عنوان مقصد گردشگری برای مسافران داخلی و خارجی معرفی می‌شود باید زیرساخت‌های لازم از جمله زیرساخت‌های فرهنگی در این حوزه تقویت شود.

فلاحی با اشاره به اینکه رسانه‌ها تاثیر بسیار مهمی در جهت‌دهی درست به افکار عمومی دارند، اضافه کرد: مردم باید به این باور برسند که توسعه گردشگری می‌تواند منجر به توسعه اقتصادی استان و افزایش درآمد مردم استان شود.

او با تاکید بر ظرفیت‌های استان در حوزه‌های مختلف میراث فرهنگی و طبیعی بیان کرد: بسیاری از این قابلیت‌ها برای ۶ ماهه دوم سال است که باید به آن توجه شود.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل، گفت: گردشگری سلامت به عنوان یکی از پرسودترین بخش‌های این صنعت قابلیت رشد و پیشرفت در شمال استان دارد که این امر به سبب وجود اتباع آذری و مراجعه متداوم آنها برای مداوا باید مورد توجه قرار گیرد.

فلاحی تاکید کرد: تلویزیون، رادیو، مطبوعات و فضای مجازی باید ظرفیت و قابلیت‌های استان را برای مخاطبان و گردشگران داخلی و خارجی نشان دهند.

او افزود: صدا و سیما به عنوان رسانه مادر نقش بسیار فزاینده و تاثیرگذاری در ایجاد این موج برای جذب گردشگران دارد که در این زمینه نیز درخواست‌هایی از این رسانه تاثیرگذار داریم.

روابط عمومی
Date published: 12:00
10 / 10ScaleMaximum stars

به گزارش مرکز روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل، نادر فلاحی صبح دوشنبه با اشاره به نقش موثر رسانه‌ها به ویژه تلویزیون  در تحقق شعار زمستان بیدار و خروج گردشگری استان از حالت فصلی، تصریح کرد: معرفی جاذبه‌ها، آموزش و فرهنگ‌سازی  برای جوامع هدف از جمله فعالین صنعت گردشگری و مردم جزء اصلی‌ترین وظایف رسانه‌ها به شمار می‌رود.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل ادامه داد: وقتی استان اردبیل به عنوان مقصد گردشگری برای مسافران داخلی و خارجی معرفی می‌شود باید زیرساخت‌های لازم از جمله زیرساخت‌های فرهنگی در این حوزه تقویت شود.

فلاحی با اشاره به اینکه رسانه‌ها تاثیر بسیار مهمی در جهت‌دهی درست به افکار عمومی دارند، اضافه کرد: مردم باید به این باور برسند که توسعه گردشگری می‌تواند منجر به توسعه اقتصادی استان و افزایش درآمد مردم استان شود.

او با تاکید بر ظرفیت‌های استان در حوزه‌های مختلف میراث فرهنگی و طبیعی بیان کرد: بسیاری از این قابلیت‌ها برای ۶ ماهه دوم سال است که باید به آن توجه شود.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل، گفت: گردشگری سلامت به عنوان یکی از پرسودترین بخش‌های این صنعت قابلیت رشد و پیشرفت در شمال استان دارد که این امر به سبب وجود اتباع آذری و مراجعه متداوم آنها برای مداوا باید مورد توجه قرار گیرد.

فلاحی تاکید کرد: تلویزیون، رادیو، مطبوعات و فضای مجازی باید ظرفیت و قابلیت‌های استان را برای مخاطبان و گردشگران داخلی و خارجی نشان دهند.

او افزود: صدا و سیما به عنوان رسانه مادر نقش بسیار فزاینده و تاثیرگذاری در ایجاد این موج برای جذب گردشگران دارد که در این زمینه نیز درخواست‌هایی از این رسانه تاثیرگذار داریم.

Starts: 09-12-1397
Ends: Duration:
P.O. Box:
Ardabil,
Iran

شماره تلفن : 4533234050

فکس : 4533232986

ایمیل : mirasardabil[at]gmail.cim

آدرس : اردبیل ،بزرگراه شهدا،حدفاصل فلکه ججین وپل علی آباد ;کدپستی5613951851

©   Copy Right 2016

تمامی حقوق برای اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل

آخرین بروز رسانی : 1397/09/27        IPRasa